وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

دانلود اهنگ علی اصحابی بنام فقط تورو دارم

دانلود اهنگ علی اصحابی بنام فقط

تورو دارم

Ali as'habi - Faghat Toro Daram

***************

حجم : 4,21

زمان : 4:26

***************

متن اهنگ علی اصحابی بنام فقط تورو دارم

تو مهمونی توی قلبم

میخوام صاحبش باشی تویی عشقم

هستی همه ی کسو کارم

آره من تو رو دارم تورو دارم تو رو دارم

خاطر خواتم تا ته دنیا من باهاتم

شیرینم تو رو میخوام همیشه پا به پاتم

کاشکی ناز نیای پیشم بیای خیلی دوست دارم

خوشحالم از این که تا ابد هستی تو یارم

دستاتو بزار توی دستم خوشم وقتی با تو هستم

دوست دارم دل به تو بستم

دنیا رو عشقه وقتی هستی

یادته عهدی که بستی عشقم با تو هستم

با من باشو بیا پیشم ازت جدا نمیشم

بدون تو توی آتیشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد