وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

دانلود اهنگ قدیمی امین رستمی بنام دیوونگی با تو، (کانال سروش،آپارات ahanghaye_ghadim@)

دانلود اهنگ بسیار زیبا و شنیدنی 

 امین رستمی بنام دیوونگی با تو

 Amin Rostami - Divoonegi Ba To

******************************

متن ترانه و اهنگ دیوونگی با تو از امین رستمی

*******************************

دنیامون آرومه چشمات رو به رومه کی چشماش مثل تو اینقدر معصومه


وقتایی که دلگیرم دوتا دستتو میگیرم من زندم چون واسه چشمات میمیرم


از تو چشمام میخونی تب عشقو به آسونی دردامو از همه بهتر میدونی


فقط با تو میخوام پر میشه هوای چشمام تویی تنها نقطه روشنه این روزام


حال خوبیه دیوونگی با تو چقدر دوس دارم دیوونگیاتو


حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه


آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حالمو دل من میکوبه


باید آسمون همیشه بباره آره عاشقی دیوونگی داره


دوست دارم دارم دلو به دل تو میسپارم تنها بودم تنها حالا تورو تو دلم دارم


دوتا عاشق مث هم دوتا دیوونه ی بی آزار حالشون خوبه بی دلیل دوتا دیوونه دوتا بیمار


حال خوبیه دیوونگی با تو چقدر دوس دارم دیوونگیاتو


حال ما دوتا همینه همیشه هیشکی مثل ما دیوونه نمیشه


آره زندگی کنار تو خوبه خوبه حالمو دل من میکوبه


باید آسمون همیشه بباره آره عاشقی دیوونگی داره

سلام (کانال سروش،آپارات ahanghaye_ghadim@)

سلام 

روز همگیتون بخیر و شادی 

امیدوارم حال هر روزتون بهتر از روز قبل باشه 

آهنگ های قدیمی،موزیک های خاطره انگیز،موسیقی های قدیم و جدید 

جوک،مطالب خنده دار،عکسهای خنده دار 

فاز سنگین،دلنوشته 

مطالب انرژی بخش،انرژی مثبت، 

عکس های خاطره انگیز،نوستالژی،دوران کودکی،دهه60،

یادها و خاطره ها،خاطره انگیز،ماندگار 

کلیپ های خاطره انگیز،کلیپ های جذاب،کلیپ های دیدنی،

کلیپ های خنده دار،خلاقیت،دابسمش،

و... 

به اشتراک گذاشته میشود