وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

دانلود اهنگ علیرضا عصار بنام کویر لعنت

دانلود اهنگ علیرضا عصار بنام کویر لعنت

Alireza Assar - Kavir E La,nat

***************

حجم : 3,34

زمان : 5:38

***************

متن اهنگ علیرضا عصار بنام کویر لعنت

نه امانی نه امیدی

نه به شب نور سفیدی

نه سروری نه سرودی

قصه بود هر چی شنیدی

قصه بود هر چی شنیدی

نه امانی نه امیدی

نه به شب نور سفیدی

نه سروری نه سرودی

قصه بود هر چی شنیدی

قصه بود هر چی شنیدی

با تو هستم ای ستاره

پشت ابر پاره پاره

داری باز قصه می بافی

قصه هات پایان نداره

نه سکوتی نه صدایی

نه رهی نه ردپایی

توی این هوای دلگیر

من اسیرم تو رهایی

با تو ای ستاره پاکم

بی تو من اسیر خاکم

توی این کویر لعنت

تشنه موندم و هلاکم

با تو ای ستاره پاکم

بی تو من اسیر خاکم

توی این کویر لعنت

تشنه موندم و هلاکم

این هوای دلگیر

من اسیرم تو رهایی

با تو ای ستاره پاکم

بی تو من اسیر خاکم

توی این کویر لعنت

تشنه موندم و هلاکم

با تو ای ستاره پاکم

بی تو من اسیر خاکم

توی این کویر لعنت

تشنه موندم و هلاکم

نه امانی نه امیدی

نه به شب نور سفیدی

نه سروری نه سرودی

قصه بود هر چی شنیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد