وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

سیکس پک اسلامی :)) هههههههه

سیکس پک اسلامی

جوک،طنز،لطیفه،خنده،عکسهای خنده دار،مطالب جالب و خنده دار،

باحال،مطالب طنز و خنده دار،

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@

دوست داشتن فقط گفتن “دوستت دارم” نیست

دوست داشتن

فقط گفتن “دوستت دارم” نیست

بگذار دوست داشتنت

مثل نشانی خانه ای باشد

که نه از کوچه اش معلوم است

نه از رنگ درش

و نه از پلاکش

و فقط  آن را

از عطر گل های باغچه اش میشناسی.

انرژی مثبت،مطالب جذاب،انرژی بخش،مطالب خواندنی،

مطالب جذاب،ارامش بخش،عاشقانه،عشق

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@

دانلود اهنگ حمید اصغری بنام عسل خانوم

دانلود اهنگ حمید اصغری بنام عسل خانوم

Hamid Asghari - Asal Khanoom

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@

متن اهنگ حمید اصغری بنام عسل خانوم

فرشته ناز کوچولو چشمات قشنگه میدونم

دلم میخواد اینو بدونی به پای چشمات میدونم

عاشقتم همه میدونن تو قلبمی خوب میدونم

مهربونی کن عزیزم تا توی قلبت مهمونم

عسل خانم دلتنگ شماست

عسل خانم شیطون و بلاست

عسل خانم خوشگل و دل بری

عسل خانم الهی بمیرم برات

به چشم من خیره نشو پاشو زود حرفی بزن

خاطرخاتم بانوی من به دلم یه سری بزن

برای پیدا کردن تو دنیا رو گشتم

تو عشق زیبای منی دل به تو بستم

عسل خانم دلتنگ شماست

عسل خانم شیطون و بلاست

عسل خانم خوشگل و دل بری

عسل خانم الهی بمیرم برات

فرشته ناز کوچولو چشمات قشنگه میدونم

دلم میخواد اینو بدونی به پای چشمات میدونم

عاشقتم همه میدونن تو قلبمی خوب میدونم

مهربونی کن عزیزم تا توی قلبت مهمونم

عسل خانم دلتنگ شماست

عسل خانم شیطون و بلاست

عسل خانم خوشگل و دل بری

عسل خانم الهی بمیرم برات

وقتی صدای پات میاد / دل من پر میزنه

بازم مثل دیوونه ها این در و اون در میزنه

برای پیدا کردن تو دنیا رو گشتم

تو عشق زیبای منی دل به تو بستم

عسل خانم دلتنگ شماست

عسل خانم شیطون و بلاست

عسل خانم خوشگل و دل بری

عسل خانم الهی بمیرم برات

 

با مِیل و دست خودت،...

با مِیل و دست خودت،...

فاز سنگین،دلنوشته،عکس نوشته،حرف دل،

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@

به بابام گفتم،...:)) ههههههههه

به بابام گفتم،...

جوک،طنز،لطیفه،خنده،عکسهای خنده دار،مطالب جالب و خنده دار،

باحال،مطالب طنز و خنده دار،

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@