وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

دانلود اهنگ اکی بنایی بنام سبزه روو

http://yadhaokhatereha.blogfa.com

دانلود اهنگ اکی بنایی بنام سبزه روو

Aki Banaei - Sabzehroo

***************

حجم : 3,09

زمان : 3:12

***************

متن اهنگ اکی بنایی بنام سبزه روو

سبزه رویی

مشکین مویی

یار من و دلدار من

یار من و محبوب من

ابرو کمون سیاه چشمون

یار من و دلدار من

یار من و محبوب من

ای گل من ای مه من

دیوونه و عاشقتم

رسوا دل و حیرونتم

آشیانم پر شده از عطر تو

این زبانم منگ گشته از اسم تو

ای بهارم برگ گلم

یار من و دلدار من

یار من و محبوب من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد