وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار
وبلاگ یادها و خاطره ها

وبلاگ یادها و خاطره ها

موزیک و آهنگ قدیمی، جوک طنز لطیفه خنده، یادش بخیر، انرژی مثبت، عکسهای خنده دار

دانلود اهنگ عماد طالب زاده بنام عاشقت شدم Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam

دانلود اهنگ عماد طالب زاده بنام عاشقت شدم

Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam 

کانال سروش،تلگرام،گپ،tam tam،روبیکا،آپارات

ahanghaye_ghadim@

کانال ایتا،آیگپ

ahanghaye_ghadimi@

وبلاگهای یادها و خاطره ها

http://yadhaokhatereha.blogfa.com

http://yadhaokhatereha.blogsky.com

متن اهنگ عماد طالب زاده بنام عاشقت شدم

وقتی که دستاتو میگیرم تو دستم

وقتی که میدونی عاشق تو هستم

وقتی که با چشمات دلو میلرزونی

من دیوونت میشم به همین آسونی

دستاتو میگیرم تو پر از احساسی

من دوست دارم و تو منو میشناسی

وقتی که میخندی واسه تو میمیرم

پیش من میمونی با تو جون میگیرم

من عاشقت شدم می خوام بهت بگم

تو دنیای منی توئی عشق خودم

دوست دارم تورو دنیا تو دستمه

میدونی جای تو کوچه ی قلبمه

توی چشمای تو عشق و من میبینم

پای من میمونی من به پات میشینم

من دارم هر لحظه به تو دل میبازم

بهترین روزهارو من برات میسازم

این یه حس خوبه اینکه باهم هستیم

دست تو تو دستم ما بهم دل بستیم

من با تو فهمیدم زندگی شیرین

تو تموم حرفات به دلم میشینه

من عاشقت شدم می خوام بهت بگم

تو دنیای منیتوئی عشق خودم

دوست دارم تورو دنیا تو دستمه

میدونی جای تو کوچه ی قلبمه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد